My Secret Romance
You've Deeply Insulted Me
After spending the night with Jin-wook, Yoo-mi departs. Three years later, she is hired as a nutritionist for a large company and surprised to find out who is running it.
Yoo-mi takes her half brother Dong to Jin-wook's home to cook a meal on her day off, but Dong accidentally breaks an expensive jewellery box.
Jealous of Yoo-mi and Hyeon-tae's growing friendship, Jin-wook forces Yoo-mi to work overtime to keep them from spending more time together.