Namaste Yoga
Dancing Sun stimulates energy flow throughout the entire body and is a beautiful presentation of some the classic standing poses. Focus on lengthening all points of the body, like the rays of the sun stretching endlessly into space.
Half Moon is a challenging sequence with a combination of warrior poses and half moon balancing. Working with balance poses increases overall coordination and strength while informing physical grace.