O da Joana
Joana Barrios shares her collection of simple and easy-to-make recipes, with tips and tricks on different cooking techniques.
Let's go to the bistro
Joana does a full bistro menu. We start with a salmon toast, then a prawn and lime risotto, a treat for the eyes, plus some arancini, because everything is used in Joana's bistro.
Joana prepares a feijoada, followed by a Monte Alentejano cake and a classic molotov.
The team starts with lamb ears with cashew cream, then Joana's version of shark soup.
The team makes a nut bread starter with dates and Serpa cheese, then an impressive cod soufflé (but easy) and finishes with raspberry tartlets.