Sherwood
As the hunt for the killer continues, Kevin Salisbury from the MET arrives to assist in the investigation. And tensions mount as the killer torments the community further.
As the manhunt closes in on Scott and Andy's location, the search for the spy cop turns the clock back to 1984 to reveal their identity and the events of that fateful night.