Small Town News: Kpvm Pahrump
Pulling back the curtain on life at a privately owned TV station in the small desert town of Pahrump, Nev., revealing a colourful cast of characters in front of and behind the cameras.
Our Top Story
While Vern Van Winkle looks to expand into Las Vegas, the news team looks to scale up business.
Quitting Season
Vern works on attracting advertisers; Deanna laments the station's latest departure.
Vern's conservative views take centre stage when the 2020 Trump campaign comes to town; meteorologist John leads a feature on rescuing pets.
While the team prepares for its election night coverage, Deanna organises a socially distant Halloween event for the local community.
On election night, Vern gets crafty to ensure smooth live coverage; Deanna looks to find voices from both parties.
As KPVM Vegas materialises, Eunette and Missey eye new opportunities; Deanna remains committed to covering local stories.