The Diamond's Dream
Liu Mei Li (Jiang Meng Jie) is an aspiring fashion designer who secures a job at top design company Yun Xiang and falls in love with its general manager, Zhou Xuan (Yao Yuan Hao). Her professional journey becomes complicated when her company engages in a marketing war with rival Tian Yi, where her best friend Xie Jing Hua (Liu Yi Han) works. Jing Hua develops feelings for Ye Guang Yi (Chi Shuai), while a mysterious woman named Xue Li, seemingly connected to Zhou Xuan, captures his attention. As Mei Li navigates her career and personal relationships, she simultaneously seeks to uncover the truth about her long-lost sister.