Valor
When a top-secret mission in Somalia goes awry, only Nora and Gallo return to the States. Their missing teammate Jimmy is being held captive by terrorists, and Nora and Gallo are determined to rescue him.
Espirit de Corps
Nora and Gallo look for more information about the escaped prisoner from Somalia. Jess struggles to work through her feelings.
Gallo continues to keep Nora at a distance, leading her to relying more and more on vices to calm her nerves. Ian and CIA officer Thea work together to figure out the next step in the rescue mission.
The Shadow Raiders prepare for the next step in their mission as Nora struggles with her personal demons. CIA officer Thea becomes increasingly involved with the mission.
The team scrambles for a new plan. Gallo endangers himself for the sake of the mission. Nora makes a surprising decision, and Ian clashes with CIA Deputy Director Magnus.
Nora prepares to prove herself to Gallo and considers confessing to Ian. Jimmy and Crank's actions have devastating consequences.