Benidorm
Comedy series set in the Solana all-inclusive resort, following regulars and first-time holiday makers on their journeys abroad. Despite their disparate backgrounds, they all share the quest for getting value for money. With dysfunctional families, middle-aged swingers and bickering couples it's sure to be an unforgettable holiday.