Code Black
Dr. Leanne Rorish puts her new first-year residents right to work at Angels Memorial Hospital, home to the busiest ER in the nation.
We Plug Holes
Christa begs Neal to perform a surgery that will ensure a patient's reproductive future; a patient fights with Mario after receiving upsetting news.
While working 36 consecutive hours, the doctors deal with a distraught mother of two sons who were in a devastating car accident.
Guthrie's estranged son joins Angels Memorial staff and clashes with Leanne; Christa loses her confidence during a procedure on an infant.
Neal's gravely ill mother, Asra, exhibits mysterious symptoms that prompt a quarantine in Trauma One; Neal and his father -- a neurosurgeon -- cannot agree on medical treatment for Asra.
Leanne must decide whether to save a policeman, who helped her during her family's accident, or his shooter.