Cooking for One Week
In this programme, Danny Jansen provides the solution for those who have little time for cooking. The most delicious recipes are prepared at the weekend, so you don't have to spend a lot of time during the week.
Danny prepares a tasty vegetable wok with beans and prawns, cauliflower rice with almonds and roasted nectarines, jacket potatoes with bacon, onion and meatballs, a pizza with mozzarella, tomato and salami and cauliflower with pork chops.
Danny shows how to prepare a potato dish with bacon, onions and Danny's personal meatballs.
Danny shows off a quick recipe for a pizza with mozzarella, tomatoes and salami.
Danny prepares his take on cauliflower with a side of minced meat and bacon rolls.