Every Day Fry-Day
Danny makes the dish spinach lasagne with blue cheese sauce using the air fryer.
Danny shows that you can make delicious dishes using the Airfryer. And today he makes a delicious Indian snack platter. Special guest is Vanja van der Leeden.