Dance in the Vampire Bund
Mina Tepes sets out to create a special area for her vampire people to live in peace.
Prom Night
The queen of the vampires makes an impromptu appearance on a talk show to announce her plans for a mysterious island located off the coast of Japan.
Howling
Akira Kaburagi isn't interested in vampires, but when he finds himself in the middle of an assassination attempt on Mina, a promise from his past comes rushing back to him.
The student council is outraged when news of Mina's arrival gets out; Akira struggles to deal with his obligations of a werewolf sworn to serve the queen of the vampires.
Mina calls a press conference, but a last-minute change to the security detail could put both humans and vampires at risk.
The disappearance of a high-profile student gets Mina in trouble with the student council, and the Prime Minister takes drastic steps to reject her plans for the Bund.
Mina pursues her mission to establish the Bund; Akira's loyalty to his new master is shaken when he learns that vampires have infiltrated the school.