Favourites By
Today, on Favourites By, 24Kitchen chef Lange Frans decides to make spaghetti with tomato sauce and meatballs using a recipe he learned from his father.
Today, on Favourites By, 24Kitchen chef Hugo Kennis prepares a balsamic-lacquered duck breast with candied kumquat and braised veal cheek with mushrooms and fennel risotto.
Today, on Favourites By, 24Kitchen chef Estée Strooker assembles a chicken ragout, pancakes with limoncello, brown sugar, and butter with a spicy red iced tea.
Today, on Favourites By, 24Kitchen chef Roberta Pagnier makes crema di burrata with tomatoes, ossobucoalla Milanese with gremolata, and saffron risotto and sgroppino with licorice.