Grimgar, Ashes and Illusions
Haruhiro awakens in a dark room, surrounded by people who have no memory of where they came from or how they got there; the darkness fades, a fantastic new world called "Grimgar" appears before them and their adventure begins.
Haruhiro and his party are in Grimgar as volunteer soldiers, struggling to earn a living.
Haruhiro and his party are growing stronger, but something unexpected changes everything.