Helluva Boss
Blitz, a classic demon Imp, sets out to run his own small assassin business with his weapons specialist Moxxie, his bruiser Millie, and his receptionist hellhound Loona. Together, they attempt to survive each other while running a start-up in Hell.
Murder Family
The Hell-based assassination team of I.M.P. takes on a contract from Mrs. Mayberry, a pleasant schoolteacher turned violent mass murderer. Their job: To take revenge on the woman who stole Mayberry's husband and led to her untimely demise.
The I.M.P. crew have a chance encounter with Blitz's ex, Verosika Mayday, but she's not just any ex. Verosika is a pop star and the leader of a squad of succubus demons who are invading the I.M.P. office building.