Ice Loves Coco
Rapper-turned-actor Ice-T adds another hyphen to his title: reality-TV star. The `Law & Order: SVU' actor stars in this reality show with his wife, model Coco - a nickname she got at a young age when her brother mispronounced her real name, Nicole. The show follows the couple, along with pet bulldog Spartacus, as they make their way through the Hollywood social scene. Coco, who has been the woman behind the man and the heart of the family's brand in the first decade of the couple's marriage, sets her sights on establishing her own career in entertainment while maintaining balance in her marriage.
Baby Got Bridal
Ice provides much-needed advice when Coco struggles with a high-fashion photo shoot. Coco wants Spartacus to have his chance in the spotlight too.
Baby Got Baby?
Coco's pregnant sister comes to visit and has a surprising request, and Ice procrastinates while preparing for a big university lecture.
Ice tries to finish a song for Coco's birthday while Coco tries to keep Ice's buddy from dating her friends.
Coco has trouble with the launch of her clothing line while Ice trains Spartacus for his first acting job.
Ice and Coco go to Arizona to throw Coco's sister a baby shower. While there, Ice encourages Coco to deal with the pain she still feels from her parent's divorce.
Coco and her mum get a reading from psychic James Van Praagh, and Ice gets jealous when Coco takes salsa lessons from a sexy dance.