Pumpkin Scissors
The Invisible 9
Alice's Pumpkin Scissors crew gets some unexpected help when they are up against a band of heavily armed rogue soldiers.
While Randel heals in the hospital, Martis keeps trying to dig into his past. As the mystery deepens, Oreldo starts to have questions of his own.