Recovery of an MMO Junkie
Moriko's quest to acquire attractive new loot boxes runs afoul of the game's greed sensor; while at a convenience store in the real world, a man approaches Moriko.
Hayashi asks Lily for advice about what to wear on a date; Sakurai starts to suspect Moriko might be the person behind Hayashi; Moriko gets a makeover to look her best for Koiwai, but when she goes to meet him, he doesn't appear.