Goliath
Of Mice and Men
When a washed-up attorney agrees to take on a wrongful death suit against his former firm, he gets a chance at redemption.
Pride and Prejudice
Billy struggles to get his wrongful death complaint into court after an unfriendly judge is assigned to the case. Seeking to make amends with his client and crew, Billy vows to stop drinking, but he finds sobriety doesn't agree with him.
Judge Keller puts the case on a rocket-docket, giving Billy only twenty-four hours to make a compelling offer of proof before he dismisses the complaint. The team's sudden need for an expert puts them on the search for a former Borns Tech employee.
Discovery begins, which unearths a stunning piece of evidence that threatens to unravel Billy's theory.
Billy prepares his expert witness for every contingency in his deposition, but the attorneys at Cooperman and McBride have an unpleasant surprise in store. A shocking piece of evidence in Ryan Larson's files leads Billy to a startling discovery.
Billy must go to great lengths to secure physical evidence and preserve the credibility of his witness.