Rainbow Rishta
Six heartwarming stories of love where people across the queer spectrum make mountains move to make their seemingly impossible dreams come true.
Daniella plans a queer wedding. Aneez and Sanam fight prejudice to find a home. Trinetra seeks a happily ever after.
Soham and Suresh are forced to deal with the problems in their relationship. Ayushmaan prepares for Sandeep's house party. Daniella mends a broken relationship.
Lush heads home to confront their parents. Sadam and Abhishek attend a concert. Soham and Suresh reconsider their relationship as their journey comes to an end. Daniella's wedding day has arrived.