Swallowed Star
After the era of Great Nirvana, mankind struggles to survive the invasion of Monster.
Luo Feng failed the college entrance exam but is given an opportunity to be the warrior-to-be.
After Luo Feng passes the first test of warrior-to-be, Zhang Haobai gives him trouble.
Luo Feng is detained for fighting and faces the possibility of being disqualified.
Luo Feng is attacked by Cobra and other prisoners who were sent by Zhang Haobai and his uncle.