AMAZING STRANGER
Bouida Haruto is a hardcore otaku who has no interest in 3D (real) girls. One day, he bought a figure of his favorite anime heroine, Nona, but then suddenly, Nona started to move! The frenzied married life between one otaku and one robot (?) is about to start!