Regista Shigeki Kawai
Pulled into an otherworldly adventure with cute sidekicks and superpowers, you’d think Osamu hit the jackpot. Nope! The gloomy author just wants a poetic demise, not to rack up XP. Dive into the hilariously tragic life of the most reluctant hero!