Teppei Arima is a second-year high school student who lost both of his parents in a traffic accident on their way home from a family trip. His grandfather, Isshin Arima, happens to wield the puppet strings in Japan's vast economy and demands that Teppei becomes his successor as the head of the Arima Group. To prepare for his debut into high society, Teppei enrolls in an elite academy for the scions of the rich and powerful.