Anti-Hero
Akizumi comes up with a new theory after looking into the records of previous cases that Himeno prosecuted; his team begins investigating further.
Akizumi takes on a case in which the son of a prominent politician is accused of a violent assault, but Akamine doubts the defendant's innocence.