Arctic Friends: Shorts Collection 24
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 24 includes 4 amazing episodes:The broken computer, The Sleeping Foxy, The mysterious egg, The hiccups The broken computer: Swifty and PB find a package with a computer for Jade. The two friends begin to fight over it, but the laptop suddenly stops working! The sleeping foxy: Jade and PB try to wake Swifty in every way possible, but the fox keeps sleeping blissfully… The mysterious egg: PB finds an abandoned Puffins egg and begins to take care of it like a loving mom, protecting it from any danger. The hiccups: PB has the hiccups and Swifty tries to help him, but nothing seems to work.