Mother Is Wrong
A three-year-old boy tells a school psychologist that his mother is not his real mother; the psychologist seeks the help of a police captain who is reluctant to accept the case.
Marianne and her men are back on the trail of Timo Soler, still on the run after the robbery in Deauville. They mount an operation to try to corner him.
Marianne meets Malone for the first time. Zerda, probably the one who organised the robbery, is becoming increasingly threatening.
Marianne and her teams realise that there is a link between the investigation into what Malone remembers and that into the robbery. But what exactly is the link?
The destinies of each find closure but Malone still hopes to finally find his real mother.