Revenged Love
Born into a humble family with little financial success, Wu Suo Wei (Zi Yu) finds himself constantly insulted by his much wealthier (now-ex) girlfriend. He decides to reinvent himself and start his own business, only to constantly cross paths with Chi Cheng (Tian Xu Ning), the spoiled heir to his own family's business. When Suo Wei finds out that his ex is dating Chi Cheng, he decides to get his revenge – by seducing Chi Cheng himself! Despite having no previous romantic inclination towards men, Suo Wei gives it his all and manages to win Chi Cheng over, but is shocked to find himself developing genuine romantic feelings. As their lives grow increasingly tangled together, things only get more complicated for Suo Wei. Will this unexpected love story work out, or has Suo Wei's plan gone way too far? This drama was adapted from the web novel by Chai Ji Dan.