S2, A2: Als een zware aardbeving Los Angeles laat schudden, rukken de hulpverleners uit om slachtoffers te redden uit een torenhoog instortend hotel. Ze moeten op zoek naar mensen in het puin, maar ook hoog boven de grond. Athena krijgt te kampen met de ravage van een ingestort viaduct en Maddie krijgt haar vuurdoop als ze geconfronteerd wordt met haar eerste crisis als telefonist van de alarmcentrale.