Twin Peaks Arbitrary Law
S2, A9: Albert keert terug om Maddy te onderzoeken. Cooper wil nog vierentwintig uur om zijn zaak af te ronden. James en Donna bevestigen opnieuw hun liefde. Onbewust leidt Andy Donna en Cooper terug naar het huis van mevrouw Tremond.