Baggage
S3, A2: Elizabeth en Philip komen bij elkaar om werkproblemen op te lossen, maar hun tegenstrijdige ideologieȅn zitten hen daarbij in de weg. Stan verwelkomt Zinaida, een Sovjet-overloper, in Amerika. Nina moet wennen aan haar nieuwe woonomstandigheden.