Twin Peaks Beyond Life and Death
S2, A22: Agent Cooper volgt Windom Earle en Annie naar de diepten van de Black Lodge. Big Ed en Norma krijgen een schok wanneer Nadine hoofdletsel oploopt. Andrew en Pete openen Eckhardts laatste kist en Audrey pleegt een daad van burgerlijke ongehoorzaamheid.