Prison Break Bluf
S1, A18: Overgeplaatst naar de psychiatrische afdeling, probeert Michael Haywire bij zijn positieven te brengen en zijn geheugen aangaande het ontbrekende stukje van de blauwdruk-tatoeage op te frissen. Bellick wil Michaels cel aan de hoogste bieder veilen. C-Note en T-Bag moeten samenwerken in een pokerspel met hoge inzetten waarbij Sucres neef Manche alle troeven in handen lijkt te hebben.