Once Upon a Time Breaking Glass
S4, A5: Met tegenzin werkt Regina samen met Emma in haar zoektocht naar de Snow Queen, nadat Sidney heeft ontdekt waar ze is en haar naar haar toe wil brengen. Terwijl Belle op baby Neal past, maken een nerveuze Mary Margaret en David zich op voor hun eerste avondje uit en moeten dan op zoek naar Will Scarlet, die uit de gevangenis is ontsnapt, en Elsa ziet Anna in het Storybrooke woud. Intussen komt de jonge Emma in het verleden een verwante geest tegen als ze vriendschap sluit met een meisje dat net zoals zij is weggelopen. orphan.