Buffy the Vampire Slayer Controlepost
S5, A12: Buffy ontdekt dat ze Glory serieus onderschat heeft als Giles uit Engeland terugkeert en dan komt de Raad van Wachters om haar Slayer-vaardigheden te beoordelen.