De hel volgt
S1, A9: SAMCRO wil wraak nemen op een rivaliserende motorbende, terwijl ze ook nog een gewonde Cameron Hayes in hun clubhuis hebben. Ondertussen proberen Jax, Bobby en Opie een oplossing te vinden voor de wapenschuld.