Divestment
S3, A8: Het huwelijk van Martha en Clark wordt op de proef gesteld. De druk op Philip neemt toe, en Elizabeth heeft een ingewikkeld verzoek voor Gabriel. Nina krijgt een nieuwe opdracht die haar met haar verleden confronteert.