Fresh Off the Boat Eddie de bestuurder
S5, A4: Louis maakt het zijn missie om Eddie te leren hoe hij een goede chauffeur moet zijn, nadat een politieagent een ongepaste stereotiepe opmerking over Aziaten maakt. Ondertussen is Evan jaloers als hij ontdekt dat oma alleen Emery heeft uitgenodigd om met haar rond te hangen in haar nieuwe garage-appartement.