Eureka
S2, A4: Als de motorclub een ‘liefdadigheids’-clubrit maakt richting het noorden, hebben ze meer dan motorproblemen bij het overschrijden van de staatsgrens. Nu SAMCRO weg is uit Charming, blijft Gemma in een gevaarlijke positie achter met de League.