S5, A22: Omdat ze niet wil geloven dat Dawn vermoorden de enige manier is om het universum te redden, bereidt Buffy zich voor op de strijd tegen Glory – en realiseert zich eindelijk wat de ware betekenis van ‘haar geschenk’ inhoudt.