Het herfstbal
S2, A4: Terwijl Eddies eerste schoolfeest nadert, is Louis vastbesloten om de avond net zo perfect te maken als een John Hughes-film. Ondertussen brengt Jessica de dag door met oma Huang, in de hoop een wit voetje bij haar te halen, zodat ze zal investeren in haar nieuwe zakelijke onderneming.