Journey to Regionals
S1, A22: Hier heeft New Directions op gewacht: de Regionals! Maar Sue leidt Will en de leden om de tuin, wat ze de hoofdprijs kan kosten. Quinns leven verandert voorgoed in deze seizoensfinale van Glee. Met de nummers 'Faithfully', 'Any Way You Want it/Lovin' Touchin', Squeezin'', 'Don't Stop Believin'', 'Bohemian Rhapsody', 'To Sir With Love' en 'Over the Rainbow'.