Once Upon a Time Leaving Storybrooke
S7, A22: Wish Rumple's plan is onthuld en Regina realiseert dat de enige hoop hem te stoppen is door Wish Henry van zijn pad naar wraak af te leiden. Doordat zijn hoop herenigd te worden met Belle vervaagd, zoekt Weaver een manier om zijn kwaadaardige alter ego te verslaan; en wanneer Rogers leven bedreigd wordt, wordt hij geconfronteerd met het ultieme offer.