S2, A2: Thony’s schoonouders (Fiona’s lieve-maar-dominante vader en gereserveerde-maar-sterke moeder) komen naar Las Vegas. Ondertussen moet Thony om Arman te helpen kennismaken met Robert Kamdar, Nadia’s sociale en charmante ex-minnaar.