Me Donkey Want Water
S3, A3: Janette, Aunt Mimi en Annie engageren zich met wisselend enthousiasme voor iets nieuws. Toni heeft misschien haar moordenaar. Terry zoekt nog steeds op de zijne. Batiste speelt muziek in Texas, Sonny dichter bij huis.