One Day in the Life of Anton Baklanov
S3, A11: Philip en Elizabeth komen in gevaar als hun werk en hun privéleven met elkaar botsen. Nina weet niet goed wat ze moet doen. Arkady geeft Oleg en Tatiana een opdracht met onduidelijke vooruitzichten.