Open House
S3, A3: Er dreigt gevaar voor Elizabeth en Philip als ze dichter bij de kern van de CIA Afghan Group komen. Stan houdt Zinaida in de gaten. Aderholt stelt Gaad op de proef bij een belangrijke operatie. Arkady wil dat Oleg en Tatiana geheime informatie vergaren. Martha wil dat Clark zijn manier van leven aanpast.