Reformation
S3, A10: Brother Mouzone en Omar zijn allebei op wraakmissie. De pers krijgt lucht van "Amsterdam". Pearlman en Daniels bepleiten een nieuw soort "wire" bij de rechter. De liefde is uit tussen Avon en Stringer Bell. Marlo verhoogt de inzet.