The Good Wife Runnin’ With The Devil
S4, A16: Vanuit de gevangenis vraagt drugsdealer Lemond Bishop aan Alicia om samen te werken met advocaat Charles Lester, maar wanneer getuigen tegen Bishop hun verklaringen intrekken, krijgt ze het vermoeden dat Lester kwade bedoelingen heeft. Kalinda moet een nieuwe onderzoeker opleiden en Cary neemt een gewaagde stap.