Buffy the Vampire Slayer Rusteloos
S4, A22: Na tegen Adam gevochten te hebben, krijgen een uitgeputte Buffy, Willow, Xander en Giles dromen waarin ze een vreemde, wilde vrouw ontmoeten – en de Kaasman.